First Love
Yoo~
posted by hdyh 12:48 0 comments

Assalamualaikum & hai diary. Kejapnya masa berlalu kan? :') Bulan depan dah bulan 5. Hee ada speciall day. Mua ha ha ha. Dan bulan tu jugaklah cabaran murid tingkatan 3 bermula , entahlah ada ape mende tah. Aku pun dah lupa apa pengetua bagitahu masa Perhimpunan. Ish deme duk baling baling batu , canne aih nak tumpu perhatian. So aku pun join sekaki. Haa budak baik nie. Ceh -.-t

Dan dan dan dan! bulan tu jugaklah ada someone akan tinggalkan sekolah aku :'( O-em-ji rasa cam kejapnya. Cee bagi masa skit. Sikit je :'( . Arghh, sedihnya. Someone tu sape? adalahh :p werk. Haha
Maybe lah . Dia tu cakap cam kelingg sikit kejap bulan 3 lah , tapi tak blah lagi. Errr -.- Oklah takde mende dah aku nak story lagi , memandang kan aku dah lama tak update :D bye diary.

design by Wanaseoby