First Love
Something missing :'/
posted by hdyh 21:03 0 comments

Assalamualaikum :') hai, jangan risau aku hidopp lagii bhahaha :p Alhamdulillah. hiks .Sementara tunggu Running Man , lambat lagi sebernanya haha. Entah la wehh , aku kerap fikir tentang dia daripada hal hal pelajaran. You know ? susah doe nak lupakan semua mende yang indah . Ececewahh , tuu dioo :p . hakhaks. Yela kan , mana tak nya kelas sebelah aje , jumpa hmm jangan cakap ahh asyik asyik bertembung asyik asyik bertembung . Lepas bertembung tu , rasa macam maluu tahu ? Nak tengok dia . Dan hati aku nie rasa berdebar debar gituu bila dia lalu or aku ternampak dia or dia saja jejalan soo ternampak dia nthen aku pun macam 'Adoi..dia lagi -.-' macam tak boleh lah nak lupakan dia semudah petik jari . lol . Kekadangg hati aku rasa sedihhh , nak nangis , nak menjerit dan kekadang tu jugak aku gembira sikit. Puncanya sebab dia , dia tegor kita as friends feel like awkwardd ~ ._. nthen kita egoo kan? Mana boleh lawan so aku macam buat buat tak layan buat buat sombong . Tapi dalam hati Allah je yang tahu betapa gembira . Act , aku rinduu dia :') . Walaupun aku dengan dia macam tak boleh jumpa tahu ? Meti ada je agenda dia . 

Membe membe dekat sekolah pun macam suka lah nyakat aku dengan dia still together macam duluu duluu. Padahal aku dengan dia macam orang lain ja. Tang situu lah aku sedih gilaa ;'( . Aku boleh rasa yang dia tu macam...macam aku jugak. Aku perempuan , aku lemahh. Aku rasa dia tak kesah kut semua small matter nie. Aku rasa dia bahagia sekarang kan ? ._. cuma aku geramm dengan dia tu. Haishh ada ada je dia nak ngorat anak orang . Cemburuu nie . Ah dia bukan tahu pun :p . Tapii tak apalah :') Aku hanya mampu berdoa dan terus berdoa untuk dia . Masalah yang macam ni lah aku selalu fikir tahu?!! Susah beno nak lupakan . Lagi kita lupakan lagi tuu jugak aku ingat. Haishh lagii susah gitu . Aku selalu cakap 

'kenapalah aku tak accept diaa ...' 'ruginyaa tak terima diaa..' 

lebih kurang le tuu. Aku macam tak konfiden lah masa tu. Padahal dulu , aku fikir nak catch up PBSMR kejadah ape semua tu duluu . Cinta Monyet nie tolak tepiii . lol . haishh tapi nak buat macam mana manusia. Bukan aku sorang yang pernah alami macam nie kan? :') Now , aku nak cubaa nak terus cuba buat yang terbaik tahun nie . Ayah aku pun dah naik berbuih mulut cakap mende yang sama. Cuma aku aje yang telinga kebal nak dengoo ayah membebel. Anak sapalah nie . Ish ish ish . bhahah. Korang bayangkanlah korang macam aku . Korang dapat feel it . Aku tak nak dah cubaa berCinta dengan manusia. Aku nak berCinta dengan buku Math dan Cinta Allah . Lagi bagus . lagii dapat banyakkk pahala . Tak rugii . Speciall edition. Melalut apa pulak dah aku memalam nie :3
design by Wanaseoby