First Love
My Fault
posted by hdyh 14:50 0 comments

Assalamualaikum , to a girl name '"friend "
Salah aku jugak sebab sudah lama tak tegor dia , salah aku jugak sebab TAK HARGAI dia , salah aku jugak sebab terlalu takod dengan perasaan sendiri , Dia ? dia tak tahu semua itu...  Memang wajib kut aku kena macam itu.. Thats all my fault my mistakes and what so ever! Aku bukan lah 'calang calang' kawan yang baik lagi mulia bagi dia , aku cuma manusia biasa yang banyak salah silap , banyak dosa itu aje. So you should know that ,takpyh ungkit lah  kebaikan yang kau taburkan dekat aku dulu. Aku ingat semua tu ! Aku tahu kau hargai aku , aku tahu kau bnyk berjasa dengan aku.. Aku tahu lah! Salah aku! Semua salah aku! I know that. Takpayah nak berspeaking , kalau speaking pun tah ape ape tah. Aku pun pelik bila baca DM dgn kau -.- Itu kelemahan kau kan? Aku pun ada kelemahan jugak ! Aku nak bagitahu kau lah kan , sepanjang hidup aku kawan dgn kau aku xpernah pun rasa menyesal atau rasa serba salah dgn kau. Sebab aku tahu kau baik , kau ikhlas.

From now , i realize that yang aku ni tak reti jaga friendship kita kan iya ? Iya aku tau kau banyak berjasa dengn aku , tk perlu kau ungkit kan. Im sorry , forgive me. Kau takpayah la fikir aku ni baik sangat. Takpayah sebab aku tak baik sgt pun lol. Tak layak jadi 'sahabat sehidup semati' ahaha lol. Make a new life ok ? Maybe its hard but i believe Allah , setiap perkara mesti ada hikmahnya. Maafkan aku andai setiap perkataan menyakitkan hati kau. Cuma Allah aje yang tahu hambaNya sekrang menahan sebak didada. Lololol. Ok bye

design by Wanaseoby