First Love
'Friends eat friends'
posted by hdyh 22:21 0 comments



Sedap ke kawan makan kawan ? Namun itu bukan persoalannya , kau datang tak diundang tapi aku dah tahu kenapa , kau tiada kawan nak sembang , gelak gelak , gossip , meluahkan sesuatu ! Well , kitorang terima lagi kedatangan kau walaupun berasa agak peliks sedikit. Dan kurang memuaskan , tapi bila kitorang kenal kau tahu kau , kitorang jadi terbiasa dengan kau , jadi kitorang accept you to be our 'friends' , tak sangka lah pulak sanggup kau luahkan perasaan kau disekeping kertas dari buku sekolah dan mungkin kau tak tahu yang kau dah buang , tapi ! Manusia la kan? Kalau nampak benda yang bertulis tulis bagai ! mestilah nak tahu kan? Tapi bukan aku yang tahu , tapi kawan lain yang baca isi dalam kertas tu dan bagi dekad kawan aku! Bila aku baca nya , sedih amat sekali .. kau salah pilih kawan ? Hah ? kau fikir kitorang ini jahat sangat ? What?! Dan kau tulis 'bfff lama' kau tu lebih baik dari kitorang?? What is this?! Kau fikir kitorang layan kau macam tunggul ? What the fish?!! Ape ni? Bila masa pulak? Mungkin kitorang takperasan kau ada , tapi at least kitorang ada jugak layan kau dengan baik , teman kau , sanggup jadi kawan kau ! Aku fikir kau ikhlas , tapi kau sangsi dengan kitorang cukup pasrah hati aku!

Dan paling aku tak sangka kau kutuk kawan aku!! Elia tu baik tahu? Cuma dia tu tak matang skit ehehehe. Sebelum ni dia layan kau baik aja , tak ada pulak kitorang nak halau kau? Serius wehh , firstly memang kitorang taksuka kau lepak dengan kitorang tapi bila lelama rasa macam best giler lepak dengan kau! Tak sangka pulak kau sanggup tulis macam tu dekad kitorang. Really really dispointed ! Inilah dikatakan talam dua muka! Depan cakap baik baik belakang? Allahhualam~ , apa kurangnye kitorang ? :'(( kalau salah tegurlah takpayah nak luah dekad kertas! Macam dia faham apa kau tulis , tulisan kalau lawo takpe la jugak. Geram betul dengan kau perempuan. Tapi aku sabar aja! Kau belom tahu lagi kalau iffa tahu ! nasib ah kau makan caci maki dia dekad kau! Iffa memang dulu kurang suka dengan kau , tapi bila kau dah rapat rasa macam iffa boleh dah terima kau , see ? kau taknampak! Apa yang kau nampak cuma 'KESALAHAN' kitorang aja. Menyesal tahu ? menyesal gila!

Kenangan dengan kau dah jadi sejarah silam kitorang , walaupun kau taktahu! Ahhhh aku benci kawan yang macam ni :'((
design by Wanaseoby