Tuesday, 13 August 2013

Kenangan.

Hai hai ^^v

Alhamdulillah selesaii makan tadi :p . Korang dh makan ? :3 mesti sedapp an lauk pauk mak korang masak ^^ . eh tetibe je . Ok tanak ckp bnyk . Muhd Hakim Bin Salleh , die seorang yang peramah! kelakar orgnyer.. dan kekadangg sakit hati bile br'kawan dengan die :) tapii sebagaii kawan kenalah sabar kan? Die jugak baik hati orgnyer , walaupun die gengster , cehh :p . Die tak pernah tak hormat orang or kawan kawan die yg lain , Bgi siti , die die.. die kawan yg baik ;) dulu siti benci die sgt sgt .. dulu siti tak suke die , sebab die suka sgt kacauu siti..ckp siti itu ini sampaii siti menangis depan org ramai ! -.- tapi siti dah lame maafkan die .. sebab sejahat jahat die pun , die prnah tolong siti dulu. 

Semalam , siti bergerak hati nak on9 , siti bukak fb kawan siti Elia , hehe . Saje bukak fb kawan siti . Die pun tk kesah sgt. Soo siti bukaklahh , usha usha scroll atas bawah , tupp tupp siti terbace kawan Hakim punye status , 
"Sedihnyaa apabila kehilangan seorang kawan yang amat berharga dalam hidup kami. Tolong sedekahkan Al-fatihah kepada kawan kami ;(( "
siti terkejot! dan rase mcm tk percaya! Unbelieveble , yela siti dgn die dulu same same belaja tadika , dielah penghibur siti duluu.. :) dan bile siti bace dgn teliti , siti rase nak menangis ! rase jela. Ya Allah , die dh meninggal ;( petang semalam sebabnyaa sakit buah pinggang , mungkin Allah lebih memerlukan die. Siti harap yg bace entry ni , tolong siti eh? sedekahkan Al-fatihah dkt akim ? ;( Sebenanyer , siti dgn die tk rapat sgt sgt dkt sch , sebab kitorangg tk pernah ngejek mengejek mcm dulu.. Tapii die pernah bt siti gelak kekek hahaha , kelakar ;(( syahdunyer nak menaipp . Wassalam ;_;


No comments:

Post a Comment