First Love
Kebosanan ~
posted by hdyh 23:55 0 comments
Assalamualaikum :) semenjak berjangkit penyakit Runinng Man dgn abangg aku nie memang tak pandangg blog ni haa -.- terconggok depan lappy tengok cite RM ala yang ada my lalinkss{kwangsoo} tueww . Mehehehehe. Seriuss aku taktahu pun kewujudan cerita tu. Seriuss talk. ketinggalan zaman .Kalau aku tahu cengginie bestnya! Memangg takda nya nak berblogblog bagaii. First time tengok cite tu dekad tv2 masa tu memang aku blurr taktau apa apa. Entah tak ingat umur aku berapa masa tu. hiks :3 . 

Then, kemunculan abangg aku nombo dua .Yalah dia ken baru balik dari U memang buat semak ah dekad rumah -.- lagi pun dia tu agak pendiam dan tak selalu kelaur bilik. Sekali bau bilik dia macam macam bau ada.. Ekcelii an, bilik dia ada mesin basuh , so kalau aku nak basuh bajuu selalu singgah bilik dia. Kekdang dia selalu tengok cite yang dia selalu bukak dekad lappy dia aku terdengar bunyi orang gelak. Aku usha jap. Macam best jer.. macam seronok jer . Usha punya usha sekali gelak aje manjang tengok cite tu. Sampai air dalam mesin basuh pun aku lupa nak tutup. Syok beno tengok cite tu. Lagi lagi ada Lee Kwangsoo :)) aku suka dia. Dia comel comel sangat sangat baq hang. Lagipun dia suka buat lawak and then suka buat muka dia yg terkejut tu. hahaha tersangat lah kelakar. wuu

Aku mula minat tengok cerita tu. Kan cite tu selalu start tengah tengah malam.Soo aku tak dapet nak controll mata yang macam pandaa nie daripada tertutup. Lagipun aku takod ahh .___. walaupun ada jembalangg batak/adik/ yang memang dah ditempat kan untuk tidur di ruang tamu tu. Adik aku pun minat cite tu. Aku tahu taktik deme yang kotor tu. Cehh, konon nak teman dia ah tidor situ. Ada geng. Boleh tengok ramai ramai. Tada rasa seramm ~ . Seronoj tengok tengah tengah malam, gelak aje manjang depan tv. Mak aku pun tutup pintu bilik :3 hehehehe. aku dapat gelak , orang yang tengah pengsan pun boleh sedo balik . keke.

Masa abang aku ada lagi. Aku ada jugak tengok laman sesawang yang dia selalu tengok cite tu. Boleh tengok masa dia dah blah nanti. Tapi malangg. Lappy aku nie tak secanggih Acer , tak semoden Del T^T maklum ler laptop 1malaysia. /sadissnya rasa/ . Haipp. bersyukurlah . daripada tade yedok? . Yela , asyik 'not responding' aje -.- asyikk hang aje. Nak aje aku campak loji . 

Masa aku tengok cite tu, aku tersentuh. Tengok keramahan kwangsoo yang amat ramah dengan sesiapa je. Buat lawak selalu sangat ;') haishh jadi bini aku jelaa!! huhuhuhu. Sebernanya aku bosan. Taktahu nak share apa. Nampak tajuk title tu? , 'kebosanan' . Kalau dah bosan,bosan jugaklah entry ni -.- 


*love ya RM !!!* XOXOXOXOXO xD

design by Wanaseoby