Tuesday, 19 November 2013

Meet the Divass xD


Assalamualaikum. asyik cite pasal lovestory aje. Hehe. mehh aku kongsi story about my very precious divass a.k.a bff poeber aku. Dioranglah jantung aku, diorang lah tulang aku , dioranglah segele-gelenye pun. I love them very much. Even, we're always fight , not just fight.. kami jugak tak bercakap tak sampai 3 minit , lepastu ok dah. haha. Lets meet my oldest bff... 

Her name is Mashitah a.k.a iya :D yeayy! dia comel kan kan kanss? macam aku. ahak. Aku selalu gadoh dengan dia ni, hehehe kadang kadang tak bertegor langsung.. Entah lah,salah aku kut. Ignore it. Dia ni terlalu obses dengan Justin Bieber , minat la kan? Aku pun minat la jugak dengan JB nie. sikit ah. I love her so much, dari tingkatan 1 aku kenal dia, bak kata iklan digi , kami buddyz takkan terpisah. lol. iyeke?. ahh abaikan je lah. Ciri-ciri dia nie agak muslimah sedikit, aku kagum dgn dia, dulu dia lain sekrang alhamdulilalh! Allah dah buka hati dia untuk berubah kearah kebaikan . Ngee ^_^

Haaa ! ni shahrifah nurfarahana a.k.a iffa. Aku paling kamceng dengan dia , selalu gadoh dengan dia nie, ade je hal budak ni nak kenakan aku -.- kekadang rasa nak humban aje dia ni dekad sungai. Aman dunia aku :3 ngehehhe. Tapi dia nie pantang keturunan nenek moyang dia kalau ada orang buat hal dengan dia nie, contoh ngumpat belakang2 . Sikit-skit ajak fight , sikit2 aje ajak fight .. haishh macam budak-budak. Tapi dia nie baik gile doh ~ lagi stu memang sakit hati bila kena buli dengan budak pendek nie -.- sabo je la.

 Heeee nie eliott(elia) :B my kemboo tk seiras langsung. Die ni sewel plus gedik giles. Kalo sesape terjebak dengan perangai dia an..komfom jadi kanak-kanak zaman dahulu kala. Bdaknya blurr giler.. , annonying sikit budak nye. Mulut dia ni takbole diam asyik nk bercakap. Aku suka suare dia :3 macam katun . Macam org tak matang lagi suaranye. Dielahh my gemokkku tercomeless! 
sebernanye, aku bosan.. tu sebab aku sje nk cite tentang besprengg aku. Ada lagi sorang besprengg aku, tapi die xde gmbr .. , nama dia atika . dia comel budaknye.. kecik kecik. Suka tengok bulu mata dia yang melentingg plus lebat. Boleh menarik mata-mata kaum Adam tahu!? menggoda gituww ~  itulah, setiap insan memerlukan sedikit kasih sayang tak kira walau tua manapun orang tu. Janji kita bahagia, boleh kongsi derita dan duka sesama sendiri. Alhamdulillah ^^ thankyou Allah.

No comments:

Post a Comment