First Love
Too Obses ~!
posted by hdyh 21:29 0 comments
안녕하세요. Assalamualaikum! . sejak first time tengok cite Running Man , terus minat . Lagi lagi ada Kwngsoo si girafah! Hee dia comel kan? Aku minat gila babengg dengan dia. Untungg ah HyeMi dapat bergambar dengan kwangsoo. Heheh . jeleshhh itew. Aku suka kwangsoo sebab dia tu funny & happy ~ aku suka cara perwatakan dia. Daebak!. amboii bukan main lgi yer? semua ayt deme guna , kau pun nak gune jugak?!  Hehehe.  Maklum ler kemarok sgt tengok cite tu. Mau tak ngikut sekali ? haha. 

Sampai sekarang aku asyik kokak Encik Google semata-mata nak cilok gambar comeii Kwangsoo. Profile Picture dlm fb pun banyak gambar kwangsoo { tade la banyak sgt 2 3 keping aje } haha. Entah la aku terlalu obses dengan Kwangsoo! omg! dia sgt sgt hensem dan kelakar. Aku pun pelik , asal aku tengok cite secara online aku nak tengok part yang ada kwangsoo aje. Sebab tang dia semua kelakar. Aku suka tengok muka kelakar dia. Ia membuat kan aku tergelak guling-guling. 

*gambar first tu comel!!! ken ken ken?*

See ? aku dah obses pulak dengan si kwangsoo nie , lahaii -.- anok sapo lah nie. Tapi tade la sampai nak kumpul duit banyak banyak , ikad perut sampai kempis semata-mata nak fly korea sebab nak jumpa kwangsoo. Hishhh! itu dah obses sangat !. Gambar bwh nie gambar background desktop lappy aku. *anoyed*


Tahu burukk ._. abaikan kualiti gambar nie. Agak kabo skit. Harhar안녕히 가세요!!! /throwhearts/ :**
design by Wanaseoby