First Love
Lalala~
posted by hdyh 13:49 0 comments
 

Assalamualaikum. Hai hai :') tengah bosan nie update belog kejapp :3 besok mungkin dah takboleh nak online bagaii . My daddy tak kasi main masa sekolah mehhh -.- sedih rasanya. Tapitapitapii hari sabtu dengan ahad aku boleh online balik ^.^ wuu. Ayah aku tade la kejam sangat sampai tak bagi online langsung. Aku pun tengah blurr taktahu nak cite apa. Semua entry aku , semua cite batak -_- orang nak baca pun boleh muntah pelangi . Uishh dasyat :'3 . muhahaaha xD

But its okay :') aku tak kesah. My words my story tak suka. Kesah pulak aku. Kan? Suka hati aku lah , nak update pasal apa pun. Yang menaipnya aku , yang penat jugak aku. Bukan kau orang kan? Yang buat acc nie aku jugak. Tak puas hati lagi ke?!! . Nak fight jom ah! . Marah nie marah nie :p . Apa apa pun , awak awak awak dan awak semua pun ada cerita tersendiri. Semua sama ja. Kalau tak suka , tak payah baca. Kalau salah aku , mohon diampun kan ya? . Nak kutuk , kutuklah aku orang yang berdosa. Pahala kau orang patik yang dapat . 

Sebernanya , aku tulis cennie sebab ada orang gila mana entah tetiba bagi pesanan khidmat masyarakat dekad aku pagi pagi buta tadi dekat chat facebook -.- hok'alohh. Kalau aku muda lagi nak bercinta bagaii. Lantak aku lah. Aku manusia ada perasaan . Kau tade ke? . Nampak sangat tipu tade perasaan . Haktuihh . Lagi pun aku tengah nak studyy betul betul . Lantak lah apa kau nak cakap cik akak oii. Den terimaaa! . Haishh , mesti kau orang fikir aku nie 'macam baik sangat!' kan? Ahh, aku manusia biasa biasa je. Buat dosa banyak , pahala ciput taik idong ja. Tapi aku cuba yang terbaik. Manusia boleh berubah tak gituu cik akak oii? :3 mehehehehe. 

Jangan maraa ye? :') Saya okayy saya dah besar. keke . Till , wasalamualaikum warahmatullahi wabarahkatuh . Bye ~ toodles . Besok sekolah -_- yay =.=' *terjunsungai*
design by Wanaseoby