First Love
New Year , New Life :)
posted by hdyh 09:56 0 comments

Assalamualaikum, Alhamdulillah kita masih bernafas lagi ^.^ harapp maaf post semalam -.- tak sabar nak update sebenanya xD hahaks. TERpublish . cehh, aku nie jenis tak tengok kelendar dulu sebelum post something. Haihh TERmaluu kejapp -_- , cehh yang tak boleh blah nya bersemangat bila menaipp. Adoiiyaii sekali tersalah tarikhh da. Besok kan sekolah? bukan harinie. Aje, buat maluuu kaum ja -.- Ah abaikan. Buat mcam tak nampak post tu :3 *ekceli aku da delete xDD* maluu woii. 

Aku berdoa tahun nie lebihh baik daripada tahun lepas dan tahun depan lebih baik daripada tahun nie. Aminnn :) . Bersama-sama lah kita jadi umat Nabi Muhammad yang selalu mengingati Allah s.w.t :') awak kena tahu,kita hidupp di dunia sekejapp je. Di akhirat nanti diibaratkan seribuu tahun disana. Haa dasyat tak dasyat tak? . Di syurga kita duduk selama-lamanyaaaa tapi siapa yang mentaati Allah , berdoa kepadaNya sewaktu susah dan senang , sembahyang tak pernah tinggal syurga lah ganjarannya :) Kalauu takada semuaa tu..dekat mana kita nak duduk? Wallahualam. Renung-renungkanlah ye adik adik manis , kakak kakak comell :) aku bagi tazkirah bukan untuk semua rakyat jelata baca. Ini nasihat untuk aku jugak. Manalah tahu sembahyang subuh tadi tak buat,bila terbaca nie terus sembahyang ye dok?? :'3

Bukan aku yang suruh kau taubat cuma kita kena ingat ye , bila bila masa ja Ajal kita datang ._. pahala sikit tapi dosa banyak. Allah lah tempat kita berdoa . Allah lah yang sering membantu kita . Allah yang mencipta kita. Dan tiba waktunya kita menghadapNya nanti :')) Semoga kita mendapat Hidayah dariNya. Aminnnnn.
design by Wanaseoby