First Love
Dunia Dah Maju -.-
posted by hdyh 23:28 1 comments

Assalamualaikum! hehehe blog kiteww tukar baju lagi xD muehehe. Simple jer. Haa! ini semalam punya story. Aku dengan family aku pergi Aeon. Mak aku cuma nak bayar duit dekat mana ntah. Aku pun follow ah dengan adik aku. Lepas habis apa semua tu. Adik aku nak pegi tandas , ajak ah mak aku sekali an an.. Masuk dalam tandas Aeon tu. Aku pergi dekat singki , nak basuh tangan. Tu kira frist time ah aku masuk tandas Aeon. Sebelum nie takpernah pun masuk tandas kalau pegi jejalan. Aku tengok adik aku basuh tangan , aku pun letak le sekali tangan. Aku cari lah tempat tutup paip air tu. Mase tu aku dah blur sgt. "Macam mana lah nak tutup mende alah tu!?" /dalam hati/. Pastu ada mak cik sebelah tegur aku

 nanti dia tutup sendiri dik...

adoii yaii malu siaaa >_< masa tu aku tersipu sipu malu. Dah la ada orang lalu lalang situ. Mak cik tu pun aku tengok nak tergelak. Gelak la makcik kalau nak T^T saya terima!. Adik aku heh! lagi la gelak kan aku. Kot ye pun, letak la signboard 'PAIP AIR AUTOMATIK' senang la sikit . Ini tidak -.-  buat malu aku ja. Ini belum lagi kalau ada orang first time datang Aeon . Haihh.

*malunya woii , maluu x((*

Macam macam lah benda serba moden dekat dunia nie. Sampai aku pun tak tahu mende remeh nie. Bagi aku ada kebaikan jugak pasal paip air automatik tu. Sebab kan, kalau kita yang jenis lupa something yang small the matter macam nie. Jadi membazirlah kannn? Inilah kebaikan paip air nie, dia tutup sendiri. Tak perlu pulas pulas bagaii. Lagi satu pasal pintu bilik air dekat Aeon tu -.- ya Allah, aku tak tahu pun pintu tu kena tolak kebelakang, yang aku pergi tariknya kuat-kuat. Orang lain usha lain macam aje. Tetiba,adik aku tolak pintu tu pastu dia pandang aku. Aigooo ~! -.- seriouslly?! Buat kelat aje muka nie. Dah lah malu dengan paip ayo tu. Ini lagi satu hal. Adoiii! ketinggalan zaman betullah aku ni. Haishh anak sape lah nie. 

Dunia dunia maju bebeno pun! Aku dah lah jenis yang tak ambil tahu sangat pasal mende yang macam nie. Termalu sekejapp. Masuk je tandas , aku bukak paip air tu , tak tahu lah pulak air tu kuat! Yang aku pegi tarik kebelakang lagi. Lagi kuat lah pancutan air tu keluar. Habis basah baju aku nasib baik sikit jee.. Hahaha yang tak boleh blah nya orang sebelah kena pancutan air tu. Kekeke~ . Nasib baik aku cabot dulu. Adoiiyaii. Sedihh rasanya. Inilah akibat orang yang tak reti nak ambil tahu menahu mende cengginie. Kan dah malu. Sungguh tragisss :'3 
design by Wanaseoby