Tuesday, 4 February 2014

Hello February!


Assalamualaikum :D heyy ladiessssss~ dah lame beno teman tak kokak belog ni haa. Bersawangg laptop guwa. Hihks. Alhamdulillah dah masuk bulan 2 tahun 2014 . Masih lagi bernafas! . Alhamdulilah ya Allah. . Moga moga Allah berikan umur kita yang panjang . Insha Allah :) . Baik pulak dah aku nih -.- well~ aku nak jadi baik pun salah , kang aku jadi jahat pulak kena maki. So nak jadi apa ? . Lol. Apa apa pun kita kena berdoa agar dijauhi daripada perbuatan yang dilarang oleh Allah s.w.t . Masuk tahun baru ni kan. Hehehe aku nak jadi lain daripada yang dulu , yela dulu aku ni idok ler baik beno. Aku nak sembahyang penuh , puasa tahun nie aku nak penuh jugak! Insha Allah kalau tade ABC :p aku harap sangat sangat tahun nie tahun aku berubah kearah yang lebih bagus , ta mau sedeyy sedeyy dah. Happy go lucky everyday , no fake smile :') ta mau dah okay :3 #gedixnyak . Kekadang , aku sedar bahawasanya kita hidup didunia ni bukan selama-lamanya , disana baru kekal selama-lamanyaa. Aku nak jadi Islam yang beriman bukan hanya didalam IC , nak jadi Islam betul betul ikut perintah Allah itu baru Islam . Aku nak muhasabah diri , perbaiki diri , akal dan fikiran . Fokus on study . Ingat Allah , sayangkan nabi kita . Insha Allah :') . Assalamualaikum ^__^  Allahumma soli'alla saiyidina muhammad~

No comments:

Post a Comment