First Love
Nothing Changes ; tsk tsk
posted by hdyh 22:41 0 comments

Assalamualaikum, ohh hello diary :') today im sick. Im not going to school tomorrow. Yay ahaaa lol. Next week i have examination at sch. Im afraid & im not ready yet :'/ Okay that is not the point is. asdfghjkl .

Acctually, i have something that makes me feel ill :'( someone. Okay him. I was remember that moment after him told to me that he's still love me & want me back , i mean getback lah kan? err. Aku rasa macam kosong. Nothing changes at all. Perkara yang sama macam dulu berulang balik. Thats why lah aku macam nak tak nak. Not because i hate him,just i dont want to rewind the past ._. aku rasa sedih jugak. Aku selalu syak wasangka dengan dia :'3 sebab alaa lelaki? tak semua boleh pakaii. Tapi bagi aku dia.. umm boleh dipercayaii lagi tapi bukan tahap 100% . 

Maybe he has someone else in his heart right? Who knows. Only the Judger knows well. Im the who was sick about him. Tired all he did to me. I dont care. I love him. As friend , as brother to me :') he's a kind boy. I know him. But, dia ada masalah sikit , Ego dia tuu , bila kawan aku cakap something about me dekat dia. Dia macam "Lantak dia ahh" , then "aku kesah apa" . Aku tahu he dint mean it to say like that. Dia maluu nak luahkan. So dia pendamkan. Dia kata macam tu dengan terpaksa. Sama macam akulah. Ahaks. 

I miss him, yeah miss him all the time :') I dont care what people say. Aku dengan dia dulu bagaikan anjing dengan kucing, kalau bertembung je ejek-mengejek. Funny . Sometimes, dia romantik. Uhuksuhuks. Kayh. Dia bukanlah buat mende tak elok . Macam bermanja-manja bagaii. Aku bagi kaki je dekat dia. Dia tahu aku tak macam tu :p tu lah aku suka dia. Dia tak macam lelaki lain yg suka berpegang-pegang. Tak semua. Dia kelakar , selalu buat aku gelak . Ahh rindu dia T^T bukannya dia tak ada dekat sekolah tu. Cuma aku dengan dia tak bertegur , tak pandang. Aku lebih suka kawan dgn dia. Sebab aku tahu kawan dengan dia rasa macam aku dengan dia dekat sgt-sgt. Tapi macam sekrang , hmm Ego dia lah. Tak tegur. Kalau ada pun dekat Fb. Hmm :'/ Im fine. Really. Hmm maybe . Kbye diary :*
design by Wanaseoby