Sunday, 23 February 2014

busy sgt


Assalamualaikum^^~ hai hai haii dan haii. Dah lama aku tak blogwalking T^T patot mendapp je Cbox aku. sobss . Bila dah jadi seorang pelajar di tingkatan 3 nie kan , taktahu lah macam nie rasanya. Arghh! Jadual tusyenn padat gilo doh. Kalau balik naik motor takpe jugak boleh rempit , ini eidokk naik bas. Bas pun bukannya boleh call call surh ambik -..- kena tunggu sampaii pkul 6. Yelah kan,budak sesi petang balik pkul 6 :p . Ada abang tapi bingaii taknak angkut aku sekali. Aku tak beratlah -...-t motor kau tu je yang berat besi. Huh. 

Pergi tusyen dekad sekolah tapi....? Gelak aje banyak. Langsung fokus nak belajar tu takde. Seriuss aku cakap, bebudak yg nak 'belajar' sgt tu bukannya reti nak tutup mulut -.- asyik asyik kacau org , kalau dah bosan tu buat bising, Heshh cikgu dekad depan pun dah naik berbuluuu ketiak melayan diorang. Sabar je lha. Ini pun satu kes jugak . Aku jadi stress . Susah betul kalau duduk dalam kelas kalau cenggitu gayenye. Ini belum pertengahan tahun lagi . Mau beruban buluu ketiak cikgu -.- haish . Tgk udoh keluwo bhse peghok -,- ajenyee kome.

Kekadang aku terfikir 'kenapa tak bljr betul2?' 'why sooo susah sgt nk masok ilmu dlm otak nih??!' ._. rasa macam takde gunanya dtg sekolah tapi belajar tah ape ape tah. Tapii..aku masih mencuba , aku tak mudah putus asa :') At least , aku ada harapan lagi ?? :p . Cuma , susah skit , bnyk dugaan. Kalau korang dapat bayangkan , mesti rasaa macam nak putus urat saraf korang.. Aku cuma mampu berdoa :) itu lah kuncinyaa. Berdoa dan terus berdoa. Insha Allah , kita berjaya. Aminnnnn.

till then,wassalam.

No comments:

Post a Comment