Friday, 11 April 2014

Aku? Berubah? Ada sebab.

 

Assalamualaikum & hai :) ok dah abeh dah berHiatus. lulz . Tak lama pun , tu pun masa sekolah je. Ok, rasa terasa pulak bila kawan aku cakap aku dah lain. What do you mean? ._. 'lain' yg macam mana? Gedik? lol. Sikit ah tu pun dgn geng aku ja. Dgn kawan kawan lain biasa biasa je.. Obvious sgt ke? Sampai cakap aku nie berubah? :'/

"aku tgk dia dah brubah, suka bersendirian blablabla *takingat* "

Tu apa yg aku dengar dari bestie aku lah. Boleh pulak bestie aku ckp aku nie Sellfish? what the hell? Mana ada aku sellfish. Aku cumaaa , aku nie umm lain sikit. Aku tak suka kalau orang care sgt pasal aku. Aku akan jadi rimas. Dan rasa nak berjauhan dengan kawan aku(yg ckp aku dh brubh) . Takdelah, entah aku suka buat hal aku sendiri. Hal aku, masalah aku, thats my bisness :) . Mmg lah aku ada ngadu mcm-mcm dkt kawan aku tu ,tapi bukan masalah keluarga aku. Masalah perasaan aku je. 

Setiap kali aku tak bawak duit ke sekolah. Dia bagi aku singgit, bukan selalulah. Tapi aku nie jenis lupa bawak duit belanja. Dia tu baik sgt. So, aku rasa nak bezakan aku dgn dia an, bukan aku nak kata dia tu lebih susah dari aku cuma dia lebih memerlukan duit tu dari bagi dekat aku. Dia anak yatim. Kekadang, aku kesian. Sebab tu aku taknak terima duit yg dia bagi dekat aku ,walaupun seringgit. Tapi .__. kekadangg aku ada jugak mintak singgit. Ngehngehngeh. Aku saje je, tapi betul betul dia bagi aku. Nak tak nak , rezeki jgn ditolak. Hoho. Masa tu aku rasa selesa lah kawan dgn dia. Baik & suka ceriakan org. 

Tapi lama-kelamaan , aku rasa tak selesa. Aku bukannya tak suka dia. Aku suka sgt kawan dgn dia. Aku dah anggap dia macam adik aku sendiri. Dia pendek hihihi. Dan chubby~. Comei ow. Tapi dia tu macam dia tu macam macam er macam terlalu baik! Sampai nak belanja aku beli buku sains prosesskil. Uish mahal tu, RM8.00 . Mahal lha kan? . Aku terfikir, serius ke dia nie?. So aku tolak. Aku taknak. Aku boleh beli. Dia fikir macam aku nie tak boleh beli, sebab aku tak mampu. Aku boleh beli sendiri :') Dia lebih memerlukan duit tu. Simpan lama-lama boleh tolong mak dia. Kan? :) dia baik sgt dgn aku. Semua benda dia nak tolong aku asalkan aku tak rasa susah. Aku tahu niat dia baik, ini Sellfish ke? :( Bye. xx

No comments:

Post a Comment