First Love
setelah sekian lamanya (yeke)
posted by hdyh 21:10 0 comments

Assalamualaikum, ohoi~ /krik krik krik/ Kfaham. Entah sejak bila pulak aku minat Youngmin(Boyfriend). Alo, dia comel do~ :3 geram den. Aku tengok Hello Baby s7 , tetarik pulak dgn kecomelan beliau. teheee~

. Bulan nie ada Ujian lagi, argh takod. PT3 semakin mengganas pulak. 1 gagal semua subjek fail takboleh naik form4. Argh kena pulak repeat balik. Eidakkkk duk dgn dak dak ting2 tahun nie. Malu doh. Tapi aku RASA dan YAKIN sgt aku tak akan gagal. Math target aku C je la paling koman. Ye-yo-O , aje. At least aku ada jugak keyakinan diri :p kan? Kalau aku lulus PT3 , Iphone5 abng aku punya jadi Hak Milik aku.  Heee . Cedih tak dapat merasa pakai handphone. Wu wuu *kesathingus* masa ting1 aje tu pun enset nak tak nak on. Campak lombong senang idop. Insha Allah! :') hanya mampu berDoa dan bertawakal. Wish me luck ^^


design by Wanaseoby