First Love
Kuantan, Im coming!
posted by hdyh 14:06 0 comments

Assalamualaikum! excited nak update :3 mula-mula ingatkan tak pergi mana-mana cuti nie,bila terdengar mak aku cakap dekat abang aku nak pergi balik Kuantan. Senyum sampai ke telinga!. Yay! aku tak tahu la kenapa seronok nak balik sana, muehehehe. Well,dekat rumah atok aku ada pantai Balok,cantik aje bila tengok , sesekali ada la jugak pergi lepak sana main ayo. Haha. And then,time hujan aje,mesti sejuk aje memalam. Dah le rumah papan,lagi sejuk!..lagipun dekat sana ada la jugak 'kawan' boleh sembang-sembang bagai. 

i dont know why~i like him <3

Berbeza la dekat Kuantan dengan Klang, dekat Klang,selangor rumah nenek(Emak ayah aku),walaupun nenek dah lama pergi,ada jugak jenguk sana. Tapi,dekat sana air bukannya banyak,kan ada pecatuan air dekat selangor,tu yg kencel nak pergi sana. Lagi satu dekat rumah sana, ada Wifi :3 boleh main internet bagaii,dekat Kuantan takde sebab susah nak dpt. Argh tapi aku suka lagi balik Kuantan~^^ dekat situlah aku lahir. asalnya org kuantan~. Lulz. Bila dengo atok aku cakap something,satu apah aku tak paham. Ate,teman bukan selalu balik sana, sikit sikit ah aku paham. Okbye >w<'

tak ke comel si Luhan nie *___* can't take my eyes on him

arghh x_x *dying*
design by Wanaseoby