First Love
"bosan"
posted by hdyh 14:16 0 comments
 

Assalamualakum,bila cuti je mesti bosan.. Nothing to do :'( Duduk rumah tido,tgk tv,main game,makan makan tido makan tido -,- macam takde mende lain. Nak pergi balik kampung? Susah, kakak dgn abang2 aku semua beso beso, agaknyer muat ke ediak.Maklum le semua dah tua bangka, lesen nak kata ada, ada kut, kereta je tak mandang. Serius weh,bosan gilaaa..

Dah le cuti 2 Minggu, dalam masa 2 minggu tak plan nak pergi mana-mana pun .__. membe aku sorang pergi balik kampong, bestnya! Rindu nak balik Kuantan. Hmmmmm.. Aku habiskan masa tengok cerita Thai, best gila! dan tak bosan kalau ulang banyak kali.. A little Thing Called Love , pernah tgk? best kn? aku tengok Hero dia aje ehehehe. Hensem gila doe~!! 

comel je diorang :*
Aku suka part masa perempuan tu jadi cantik! Serius,cantik gila perempuan tu[Nam] .Ada part sedih,part kelakar gila. Cerita nie dah lama,taktahu pulak best. Kawan aku yg rekemen kan sruh tgk. Sekali tengok pergh , tak henti henti duk puji lelaki[Shone] tu hensem! >w<' tu lah aku, pantang nampak pelakon hensem-hensem tak kira la org thai ke , melayu ke org cina ke bangla sekalipun nampak je hensem mata bersinar sinar berbentuk hati *_* 
mak aii *__* 
tengok~*__* mula-mula aku ingatkan yang lelaki tu Melayu tau,sebab muka dia iras-iras hmm sape ke namanya pelakon Melayu..aku dah lupa dah, ada la iras-iras pelakon tu. And tak rasa ke perempuan tu iras-iras agnes monica? Lols pun bole. Tapi tak de batak sgt macam tak pernah tgk dia, over biasalah. Oklah dari tadi duk cakap pasal 'hensem' aje -,,- udoh terLebih puji. Lololololololol asdfhkfrlldkl . Kbye *__*
design by Wanaseoby