First Love
'hari ni hari apa?'
posted by hdyh 09:24 0 comments

Assalamualaikum, hari ni hari apa? memang lah hari selasa. Semua orang tahu :'p lulz. Hari ni hari Lahir gua! muahaha. So what? ._. bukan untuk diminta menge-wish. Saja untuk kepuasan diri sendiri or short words Syok Sendiri , tapi sedih gak ah..keluarga aku buat dunno ja~ *menangistakberlagu* tapi aku tak kesah sgt. Lagipun bukan aku nie kecik agi nak buat party senyap senyap tanpa pengetahuan aku. Lololololol kalau buat pun aku tahu jugak. Ahak. 

Tapi agak kecewa T^T dengan kawan aku , huh boleh pulak dia tktahu hari nie hari lahir aku. Bila aku lupa tarikh lahir dia , mula lah drama bagaii kata lupa bff sendiri lah, esshhh ini tidak adil. It's okayy lah aku umm tak delah drama lelebih , kalau hari nie hari lahir aku pun, aku tak mintak hadiah, aku  mintak satu je, aku nak diorang doakan semoga aku and my family sihat sejahtera and and and bahagia selamanya :'p lul syahdu kejapp. 

Ohya! start minggu nie aku kena catch-up pembelajaran aku x_x oh my~ minggu depan dah start exam. Bapak ahh malas aku nak bukak buku. Dah le satu paper 2 jam , haish mangko le jawabnya. But, insha Allah lah exam tahun nie , aku nak lebih baik. You know , aku nak jugak menangis kegembiraan , selalunya menangis tak dapat apa yg aku nak. ( ini dikira dalam wishlist ) aha :3 #prayforPT3 <--- pun bole -.-

design by Wanaseoby