First Love
Random.
posted by hdyh 16:47 0 comments

Since i haven't update an entries in my blog,but now here i am.Cehh! nak speaking jugak xp speaking pun tunggang langgang. Well,at least i try. Yeah,school holidayy coming again. 1 minggu doe! Dapat aku berehat daripada segala-gala pbs lahh apalah jadah apa semua tu -..- but still ada homework cikgu bagi..arghh exam pun dah around the corner. Matematik.....maynn why i hate so much that subject. 

Pagi tadi dekad sch cikgu ada bagi taklimat tentang ujian saikometrik((((dont know to spell)))) ujian tu lihat sejauh mana kemahiran kita dalam sesuatu kerja umm example lah dia bagi gambar org tengah baiki motor ,kita minat ke dengan mende tu blablabla haa cam tulah..ok aku pun tak faham. Kah. And then not very clear aku rasa,kalau nak masuk KV(kolej vokesional) kena ambik ujian tu dan wajib datang sebab nak tahulah kita ni suka bidang apa,macam aku bakery..((aku tak minat sgt)) haha. Tapi aku boleh TRY minat benda tu sebab membe aku kata boleh bake a cake! 

Tapi satu je pemasalahannya,ayah aku macam taknak bagi aku masuk sana sebab yelah dekat sana mana ada SPM kan? habis dekat situ 4 tahun , lepas sekaligus dapt sijil amende tah. Tapi membe aku kata boleh ambik SPM ..entahlahh aku pun pening sama ada nak ke KV or stay sekolah sana.. entahlah , tawakal jelahh! Insha Allah pt3 nnti aku try my best..dapat 2 ke 3 A pun jadilah :'3 itupun BM,BI,Agama. ahaha yang lain redhoo jele~ Okbye.
design by Wanaseoby