hdyhzhri
busy sgt
posted by First Love 00:03 0 comments

Assalamualaikum^^~ hai hai haii dan haii. Dah lama aku tak blogwalking T^T patot mendapp je Cbox aku. sobss . Bila dah jadi seorang pelajar di tingkatan 3 nie kan , taktahu lah macam nie rasanya. Arghh! Jadual tusyenn padat gilo doh. Kalau balik naik motor takpe jugak boleh rempit , ini eidokk naik bas. Bas pun bukannya boleh call call surh ambik -..- kena tunggu sampaii pkul 6. Yelah kan,budak sesi petang balik pkul 6 :p . Ada abang tapi bingaii taknak angkut aku sekali. Aku tak beratlah -...-t motor kau tu je yang berat besi. Huh. 

Pergi tusyen dekad sekolah tapi....? Gelak aje banyak. Langsung fokus nak belajar tu takde. Seriuss aku cakap, bebudak yg nak 'belajar' sgt tu bukannya reti nak tutup mulut -.- asyik asyik kacau org , kalau dah bosan tu buat bising, Heshh cikgu dekad depan pun dah naik berbuluuu ketiak melayan diorang. Sabar je lha. Ini pun satu kes jugak . Aku jadi stress . Susah betul kalau duduk dalam kelas kalau cenggitu gayenye. Ini belum pertengahan tahun lagi . Mau beruban buluu ketiak cikgu -.- haish . Tgk udoh keluwo bhse peghok -,- ajenyee kome.

Kekadang aku terfikir 'kenapa tak bljr betul2?' 'why sooo susah sgt nk masok ilmu dlm otak nih??!' ._. rasa macam takde gunanya dtg sekolah tapi belajar tah ape ape tah. Tapii..aku masih mencuba , aku tak mudah putus asa :') At least , aku ada harapan lagi ?? :p . Cuma , susah skit , bnyk dugaan. Kalau korang dapat bayangkan , mesti rasaa macam nak putus urat saraf korang.. Aku cuma mampu berdoa :) itu lah kuncinyaa. Berdoa dan terus berdoa. Insha Allah , kita berjaya. Aminnnnn.

till then,wassalam.
Hello February!
posted by First Love 13:58 0 comments

Assalamualaikum :D heyy ladiessssss~ dah lame beno teman tak kokak belog ni haa. Bersawangg laptop guwa. Hihks. Alhamdulillah dah masuk bulan 2 tahun 2014 . Masih lagi bernafas! . Alhamdulilah ya Allah. . Moga moga Allah berikan umur kita yang panjang . Insha Allah :) . Baik pulak dah aku nih -.- well~ aku nak jadi baik pun salah , kang aku jadi jahat pulak kena maki. So nak jadi apa ? . Lol. Apa apa pun kita kena berdoa agar dijauhi daripada perbuatan yang dilarang oleh Allah s.w.t . Masuk tahun baru ni kan. Hehehe aku nak jadi lain daripada yang dulu , yela dulu aku ni idok ler baik beno. Aku nak sembahyang penuh , puasa tahun nie aku nak penuh jugak! Insha Allah kalau tade ABC :p aku harap sangat sangat tahun nie tahun aku berubah kearah yang lebih bagus , ta mau sedeyy sedeyy dah. Happy go lucky everyday , no fake smile :') ta mau dah okay :3 #gedixnyak . Kekadang , aku sedar bahawasanya kita hidup didunia ni bukan selama-lamanya , disana baru kekal selama-lamanyaa. Aku nak jadi Islam yang beriman bukan hanya didalam IC , nak jadi Islam betul betul ikut perintah Allah itu baru Islam . Aku nak muhasabah diri , perbaiki diri , akal dan fikiran . Fokus on study . Ingat Allah , sayangkan nabi kita . Insha Allah :') . Assalamualaikum ^__^  Allahumma soli'alla saiyidina muhammad~

design by Wanaseoby