First Love
Dear me,
posted by hdyh 12:12 0 comments


Assalamualaikum~ actually, I just wondering if I should stop writing on this blog because I feel like its such a waste. Maybe sebab aku busy dengan belajar so aku tak ada masa dengan blog apa semua ni, yeah, i have to say that I have to delete this blog. Tapi bukan sekaranglah, lol. Rilek,rilek, masa panjang lagi. Anyway, aku just nak cerita yang last sem such a bless for me! Why?! Kerana last sem aku BERJAYA. Tu je. Aku tak dekan pun,just berjaya. I feel so happy that day after the result came out, I was like, wtf?! AM I STILL DREAMING? cause the result is unbelieveble. pandai jugak aku nii pffffffffffffffffffffffffftttt. I was afraid that one subject, Document Processing, which is typing test, 4.00 credit dia. Fail situ nyahhh mampuih I nyahh. Tapi alhamdulillah, aku tak expect apa-apa just LULUS that subject je dah cukup untuk aku. Aku tak tau nak cakap selain bersyukur masa dapat result, ketaq ketaq jari aiollsss tahu dak bukak result tuuuu, my parents pun sebelum nak habih final, they wasn't expecting anything for me but to do my best at least 3 pointer above, and when I post it on ws group, i am the happiest person! yay me! sebab my parents ucap tahniah dekat aku, aku rasa cam terharu gila, sebelum ni aku tak pernah buat yang terbaik, dan aku menagih kan pujian atau dorongan diorang, my fault actually.

And this sem, aku perlukan buat yang terbaik dan insha Allah aku nak dekan. Seeing my classmates yang dekan, rasa cam "how the hell they manage their time?", yalah dengan quiz dengan baca balik apa yang diajar sebelum-sebelum ni tu semua kena tengok balik and makan masa. Aku rasa cam ishh takleh jadi ni aku pun nak rasa macam itu kejayaan, hasil dari diri sendiri punya usaha. Actually, course yang aku ambik bukanlah dalam bidang aku. Bidang aku seni. And i am so damn sad that i couldn't get what I expect to get bila result keluar. Aku dah agak dah mesti kertas seni aku yang hat lukis ada problem sbb aku sendiri tak puas hati dengan apa yang aku lukis. Aku suka lukis ja senonya, kalau mewarna tu aku cam fail skit.

Course ni abg yang pilihkan, at first aku cam tak beberapa nak boleh terima sangat. Sebab amende dohhh belajar pasal pejabat-pejabat ni, dan aku mulai menyesal bila aku cakap macam tu, banyak benda aku belajar, matematik diorang pun takde lah susah mcam matematik SPM. LOL. cehhh terrerrr ah tu? PFFFFFFFTT.  Dan aku skrng aku boleh menaip tanpa melihat keyboard. Takdelah tak tengok , adalah nak tgk skit. Aku harap sangat-sangat course ni membantu aku dalam cari kerja nanti. Wish me luck guys.~


design by Wanaseoby