First Love
unfortune
posted by hdyh 23:06 0 comments

Salam and nite?
Nak tahu? Like seriously,serious..not for sure lah tapi it truly unfortune day for me! T_T i just...erghh. All the days i've been trough these day but..this day is wayyyy too awkward and embarrassing. That morning, waiting for bus school. I don't know,if aku ni cuma perasan or else dia yang ajet ajet cam tu. Aku tengah main rumput , bosan senonye takde teman nak beborak pepagi buta. Then,ada le satu kereta 'mewah' ni lalu depan aku. Eh hilang dah speaking aku. KAH. ok then,aku angkat je kepala. ZAPPPP! ada something go trough my heart. Rasa macam kena elektrik. Sakit gila. Its him,dia tengah bawak kereta. Aku terkejut gak hebat jugak eh. Abang aku yang umur 18 tu tak reti bawak lagi..ini dia? Tapi takdela tekejut berok sgt sampai batak. Eee..no way.

Haa,then pagi tadi ada buat rehearsal pembarisan untuk rumah sukan. Aku terpaksa join,cikgu main main tarik pulak. Baru cadang taknak masuk pape. So i accept it dlm hati yang tidak tenteram. There is some boy dari rumah ijo (hijau) i don't know why but,i know he din't mean it. Tapi aku tetap rasa tersangat sangat maluuu..maleh aku cite kang kome gelak pulak. :P masa tu aku dah nak nangis ramai dak dak gelak. Sakit hati tambah malu,mana pernah aku kena gelak macam tu..nasib baik aku tak tunjuk muka.

Yang paling extreme en,aku dipaksa masuk dalam acara tarik tali . Konon-kononnya nak cukupkan rumah bendahara 10 org. Cikgu tak tengok aku atas bawah kut, dah le kering*lahsgt*lembik tak nampak ke?! Ni semua lemak ayo je..maybe cikgu fikir "oh dia tinggi..em boleh menang ni $$$$" cikgu silap. Ni first time aku join tarik tali ni...perghhh..sakit tapak tgn aku , elok lembut je udoh kaso. Tapi.....em kalah je,harap badan je la...tapi majortiti rumah bendahara ramai yg tough tough sado sado..aku jugak deme pilih? tapi tula kan..time tu ramai kakak2 sado pge SYS , tu yg deme memaksa aku masuk. Elok ritu time deme lawan menang tpi nak buat cane en...pihak lawan pun takleh lawan..badan semua keluar masuk gym.

#malangtidakberbautpiketiakygbsukbrbau #cedih
design by Wanaseoby