First Love
takde keje
posted by hdyh 21:47 0 comments
Assalamualaikum. Since 21 november sampailah 11 december. To be honest,cuti sekolah tahun ini amat membosankan.Tsk tsk ;-; syok aje aku tengok jiran aku packing beg letak dekat bonet, tanya "pegi mana?" dia jawab "balik kampungggg~ohoooi" amboi siap nyanyi. Tayang muka sekupong jelaaaa.

 Jeles tambah dengki. Family aku tak pernah-pernah rancang nak balik klang or kuantan lagi.Yalah,masing-masing busy dekat pejabat. Aku nak aje ikut abang aku yang baru lepeh SPM tu pegi melaka.Lagi best,katanya cari kerja dekat sana. Oklah memandangkan pak cik saudara aku duduk sana jugak boleh tengokkan dia tu. Bestnyaaa rasa,bertuah badan org lepasan SPM , dapat cari kerja apa-apa,dapat rest kepala otak dapat tengok adik-adik yang berdebar-debar menantikan keputusan pt3 tak lama lagi T^T sedangkan aku? Duk rumah ngadap laptop tak laptop tv tak tv makan makan makan,haa makan jelah yang aku tahu. Tapi taklah burok lantok sgt. Makan just bila rasa nak makan dan makan bila rasa nak makan lagi.HAHA

Alah gemok tak gemok,badan i still vogue.Ngahhhhhhhhhhhhhh. Lagi syok aku tengok abang aku yang dah habis SEM ni kerja , dapat duit boleh beli macam-macam. Teringin nak rasa kerja teringin nak rasa penat teringin nak rasa kena maki hamun dengan boss(bila dah kena kaw kaw baru tahu langit tinggi rendah malu tak hengat) . Pastu pastu kerja dengan kawan-kawan ahh lagi seghonokkk.. mehmehmeh feel the feelings rite? Hew.
design by Wanaseoby